Saturday, November 8, 2014

KARTKI DLA EMERYTEK

Jakis czas temu dwie panie odchodzily na emeryture.  Zawdzieczam im bardzo duzo. Praca stala sie dla mnie przyjemnoscia. Dzieki nim pozbylam sie strachu przed nowym srodowiskiem i nowymi obowiazkami. Rowniez dzieki nim nauczylam sie wiele nowego.
Pierwsza z nich to moja glowna bossowa, ktora wstawila sie za mna na samym poczatku, gdy nie przyznalam sie do ciazy, a firma dowiedziala sie o dziecku pare dni po urodzeniu....ale to dluga historia......
Druga z nich to nasza wydzialowa sekretarka, ktora dla mnie czasami jak druga matka. Moglam jej sie wyplakac i wyzalic. To ona stworzyla nasze kolko charytatywne i to ona wymyslala coraz to nowe zadania.
Dla obu pan zrobilam karteczki pozegnalne. A pomysl zaczerpnelam z etsy
I aby nie bylo, ze sa dwie jednakowe, zmienilam kolor papieru.

 Niby takie same a jednak inne
 W srodku maja tez inne teksy jakby sie ktos pytal....

 A poniewaz nie mam w domu kwadratowych kopert, musialam je sama zrobic. Przydaje sie mi sie moj present od Mikolaja, oj przydaje....


No comments:

Post a Comment