Thursday, October 9, 2014

ZALEGLOSCI czesc kolejna

Przed wyjazdem do Polski naszla mnie ochota na koralikowanie. Poniewaz rzadko latem nosze korale czy jakiekolwiek wisiorki, wiekszosc prac, to brazoletki:
Dla znajomej
Dla mojej mlodszej corki
Dla starszej corki

Dla Kasi jej ulubiona sowa
Coby sowa nie byla samotna, dostala dla towarzystwa wisiorek, w ktorym moze zamknac swoja podobizne :-)
Wiekszosc brazoletek jest podwojna czyli moja siostra dostala te druga czesc w tzw. spadku

Do tej brazoletki zrobilam po dwie pary kolczykow
Kolczyki dla Karolinki

Zawsze chcialam taka miec i teraz mam.

Brazoletka z gotowych elementow, ktore czekaly wieki na zrobienie.

Dla mojej mamy






Ta zostala zrobiona przez moje dziecko dla mnie.




W Polsce zrobilam chyba z 10 brazoletek na szydelku z koralikami, ale nie udalo mi sie ich sfocic. Byly tez inne robotki na szydelku, ale po nich tez pozostana tylko wspomnienia.

No comments:

Post a Comment