Strona 1

Saturday, August 10, 2013

BOLERKO DLA KAROLINKI



Dawno, dawno temu... To poczatek jak z bajki, ale bajka nie jest. A wiec dawno temu w internecie znalazlam strone Alli Koval - My little city girl . Zauroczyla mnie ta strona i postanowilam stworzyc cos tak slicznego. Poniewaz nie jestem wyborowa szydelkomaniaczka, wiec zakupilam wzor i wloczke z zamiarem natychmiastowego szydelkowania. Bylo to trzy lata temu. Jakos tak nie bylo czasu, a potem juz to nawet o tym zapomnialam. Az do ostatniej srody, kiedy mnie naszlo na nowy projekt. Odszukalam schemat i wloczke, i zabralam sie do roboty. I nawet to mi sie podoba.
Bolerko powinno wygladac jak na zdjeciu ponizej
2958101627_54ae9527d6_n
Poniewaz tak dobrze sie ociagalam, zamiast dla takiej malej dziewczynki, bedzie na troche wieksza. Moja corka na juz 6 lat, ale bolerko robie juz na 8. Tak na wszelki wypadek, gdyby mi sie odwidzialo i musialo poczekac kolejne pare lat. A to co udalo i sie zrobic.
Wloczka to 100% bawelny. 
Wstawki do rekawow sa juz gotowe.
 A to juz przod i tyl



No comments:

Post a Comment