Strona 1

Sunday, August 22, 2010

NIKLE POSTEPY 2

Przegladajac dzisiaj niektore blogi, popadlam w kompleksy. Pomimo, ze moj termin robotkowy mnie goni, jakos nie moge sie zmobilizowac. A tu prosze!!!!! Dziewczyny czy wy nic innego nie macie do roboty? Ale z drugiej strony, to ciesze sie, ze tyle ciekawych roznosci znalazlam dzisiaj na blogach. Mialam niezla odskocznie od codziennosci.
Ale wracajac do mojej robotki. Zostalo mi jeszcze tylko poltorej tygodnia, a w tej chwili mam tylko tyle:
Po uzyciu ciemnego koloru, jakos nie za bardzo mi sie podoba. Wydaje mi sie on troche za ciemny. Mam nadzieje, ze nie bedzie tego widac za mocno w koncowym efekcie. Mialam juz zamiar pruc i zastanowic sie co dalej z tym fantem zrobic, ale na razie niech tak zostanie jak jest. Mozna przeciez to w kazdej chwili wypruc. A moze nie bedzie zle wygladac?
Ide wyszywac. Milej nocy.....

5 comments:

  1. Wow jaki piekny motyw.
    Taki haft w sepii, robi wrazenie.
    Juz duzo Ci nie zostalo,a mi sie podoba z ciemnym akcentem.
    Serdecznie pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Dzieki za wsparcie. Dziubie dalej.....

    ReplyDelete
  3. już niewiele zostało do dzieła!!!

    ReplyDelete
  4. Iza :)) Trzymam kciuki byś zdążyła :)

    ReplyDelete