Thursday, May 22, 2014

KARTKI DLA NAUCZYCIELI

 
Po drodze zawieruszyl mi sie post, ktory powinnam wstawic pod koniec stycznia.
 
W szkole moich dzieci rozpoczyna sie Tydzien Szkoly Katolickiej (Catholic School Week). Jest to specjalny dzien zarowno dla dzieci, nauczycieli jak i dla rodzicow. W tym czasie kazda zainteresowana osoba moze wejsc na teren szkoly i uczestniczyc w zyciu szkoly. Mozna zajrzec do klasy, posluchac czego ucza sie dzieci. Dzieci zas jednego dnia moga przyjsc bez mundurkow, drugiego maja projekcje filmu, a trzeciego dnia maja zawody miedzyklasowe. W piatek zas jest Dzien Nauczyciela. W tym roku pani dyrektor poprosila kazdego ucznia o zrobienie kartek dla swojego nauczyciela. Ma to byc niespodzianka. Mamy klasowe maja je powiesic na drzwiach podczas porannego apelu. 
A oto co moje dziewczyny zaniosly juz do szkoly.

Kartka pierwszoklasistki Karoliny:
 I tekst napisany dla pani

 Kasi bardzo sie spodobala kartka z jabluszkiem, wiec powstala siostra blizniaczka dla pani z 5-tej klasy
 Tekst wymyslony jest przez moja corke. Bardzo mi sie podoba.
 Zanim powstala poprzednia kartka, Kasia juz wykanczala inna. I tym sposobem jej nauczycielka dostanie dwie kartki.

 Klasa wytypowala Kasie do zrobienia kartki klasowej dla nauczycielki plastyki i gimnastyki. I oto takie cudo powstalo z rak mojego dziecka.

Tekst w srodku jest rowniez autorstwa mojej piatoklasistki.
Tinker Bell has fairy dust,
But the teacher lots of trust!
Tinker Bell flies around,
But a teacher has love on the ground!
Nie przypuszczalam, ze rosnie mi poetka w domu.

No comments:

Post a Comment