Strona 1

Tuesday, April 5, 2011

SZAL

Obiecanki cacanki. Mialam pokazac szal, ktory robie dla mojej corki na komunie i jak do tej pory nic mi z tego nie wyszlo. Powodow moglabym wymieniac tysiace, ale zamiast tego pokaze w koncu zdjecia.
Wzor szalu pochodzi z tej oto ksiazeczki
Posrod wielu pieknych szali i chust, Kasia wybrala sobie wlasnie ten. Jest to po czesci dla mnie wyzwanie, bo jak do tej pory nie robilam azurow obustronnie. Prulam chyba z szesc razy, ale nadal sa bledy. Poddalam sie i zostawilam szal tak jak jest. Mam nadzieje, ze niedociagniec nie bedzie za bardzo widac.
A to juz moje dziergalki. Na zdjeciu wyglada na bardzo krotki, ale w rzeczywistosci wystaje poza rozlozone rece Kasi. Mam nadzieje, ze jak go zblokuje, to bedzie troche dluzszy i ladniejszy.
 A to szal z bliska dla pokazania wzorku.




3 comments:

  1. Piekny, to moze i on bedzie, ale jak go zblokowac? Bede miala zachwostke. Ale na razie sie tym nie martwie.

    ReplyDelete