Monday, April 18, 2011

GDZIE TA WIOSNA?

Dawno nie bylo tak zimnej wiosny. Wlasciwie to ja takiej nie pamietam, a mieszkam tutaj 15 lat. Az tyle? To niemozliwe....Ale wracajac do mojej upragnionej i ukochanej wiosny. Wiec takowej wiosny, zimnej wiosny to ja nie pamietam. Jednego dnia jest cieplo, a nawet goraco, a drugiego dnia przepraszamy sie z kurtkami zimowymi. Nawet przepowiednie telewizyjne sie nie sprawdzaja.
Poprzedni czwartek byl przepiekny. Bylo milo i cieplo. Swiecilo sloneczko. Och jak fajnie. A piatek mial byc dokladnie taki sam. I co? I pstro! Bylo zimno, pochmurnie, wietrznie i jednym slowem - nieprzyjemnie. I do tego zamiast siedziec na tylku w biurze, mielismy wycieczke "krajoznawcza". Jak co roku, wraz z moim szefem", zabieramy studentow na "zwiedzanie" mostu w ramach zajec "Konstrukcje Stalowe". Jest to jedyny "STARY" most w okolicy, po ktorym juz nie jezdza samochody i mozna poogladac polaczenia kazdej czesci.

Tablica informacyjna na temat budowy mostu.
Tak wyglada most w calej swej okazalosci. 
A tutaj widok mostu "od srodka".
Wlasnie rozpoczal sie sezon na pstragi.
A to stara elektrownia.

Jedna z wiezyczek, ktora przykula moja uwage. 

A to moja pozna wiosna. Ten mur na pierwszym planie, to mur wokol posiadlosci Duka. Byli to bardzo bogaci wlasciciele ziemscy, ktorych bylo stac na postawienie takowego murku wokol calej swej przeogromnej posiadlosci. W tej chwili, na jej niewielkiej czesci znajduje sie rezerwat przyrody dostepny dla publicznosci.

Te mlode listeczki same nawinely sie mi pod obiektyw. Czyz nie sa urocze? 

1 comment:

  1. Elektrownia wygląda wspaniale - jak zamek, aż żal, że ma takie przeznaczenie :)

    ReplyDelete