Friday, January 4, 2013

SZYDELKO I KORALIKI

Wczoraj dostalam w koncu ksiazke, na ktora czekalam prawie dwa miesiace.
100 Snowflakes to Crochet By Caitlin Sainio
I jak tylko znalazlam chwile czasu, zabralam sie za gwiazdaczki. Zrobilam 5 kolejnych. Niestety na tym stanelo, gdyz wpadlam na swietny pomysl wyprobowania szydelka, ktore trzymalam w rece do wyprobowania kolejnej rzeczy, ktora mnie korci od dluzszego czasu. Podpatrzylam ja w weraph i chodza za mna od dluzszego czasu. Za pomoca tutorialu Weroniki oraz tutorialu znalezionym na YouTube, sprobowalam swoich sil.

Koraliki (#6), to pozostalosc po bombkach i tylko tyle moglam nanizac na nitke. Jestem zadowolona z efektu i jak tylko wroce do domu, zatrudnie meza do szukania koralikow na e-bayu. Musze zrobic chociaz jedna taka brazoletke. A moze i wiecej?

3 comments:

  1. nauczyć się tego cudu to moje niedościgłe marzenie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to zaczynamy. Ja potrzebuje doipngu i towarzystwa :-)

      Delete
  2. Iza, wcale się nie dziwię, że koraliki cię tak zafascynowały. Szydełkiem czy igłą, śliczności można z nich zrobić!
    Jeśli potrzebujesz dopingu, to masz kolejnego kibica: Go Iza, go!! :-)

    ReplyDelete