Strona 1

Monday, February 4, 2013

KORALIKOWE SZYDELKOWANIE

Nie moge sie pochwalic pieknymi zdjeciami, bo ich nie umiem robic, nie mam czasu na zabawe ze swiatlem i czasu, aby zdjecia wykonywac w swietle dziennym. Niestety nie wchodzi to na razie w rachube, aby to wszystko zmienic. Moze kiedys jeszcze przyjdzie taki czas, ze uda mi sie zapisac na jakis kurs fotograficzny, bo w tej chwili "zachwycaja" mnie konstrukcje betonowe. To nie zart. Zostalo mi pare przedmiotow do skonczenia licencjatu. I jednym z nich sa wlasnie konstukcje betonowe. Mialam dopiero dwa zajecia i juz mi sie nie podoba. Po raz pierwszy, nie mam ochoty na nauke, ale przerwac nie moge. Musze to skonczyc.
Ale wracajac do moich koralikow. Dzieki wzorom weraph, mam kolejna brazoletke w kropeczki. Bardzo mi sie podoba i dlatego na szydelku jest kolejna. Bedzie dokladnie taka sama i wysle ja mojej siostrze. Mam nadzieje, ze bedzie jej sie podobala tak samo jak i mi.

Jasne koraliki sa bezowe, ciemne - jakis dziwny odcien brazu.

No comments:

Post a Comment