Thursday, May 5, 2011

PROSBA

Dziewczyny, potrzebuje waszej pomocy! Nie pierwszy i nie ostatni raz (to na pewno!)

1-go maja dzieci z polskiej szkoly mialy wystep artystyczny  z okazji Dnia Matki i Ojca. Przedstawienie bylo SUPER! Dzieci, pomimo tremy, bawily sie na scenie wysmienicie i wysmienicie zabawily publicznosc. Rodzice byli bardzo zaskoczeni, ze ich dzieci to tacy swietni aktorzy. W ramach nagrody i podziekowania za taki cudowny wystep, nauczycielka chcialaby kazdemu dziecku wreczyc dyplom za udzial i za aktorstwo. Nauczycielka poprosila mnie o pomoc, ale niestety nic mi nie przychodzi ciekawego do glowy, w zredagowaniu tekstu dyplomu.
 I tutaj moja prosba. Jak zredagowac tresc dyplomu?
Dyplom
dla
ANI IKSINSKIEJ
za udzial w wystepie/przedstawieniu
MAMA i TATA
dnia 1 Maja 2011
........przydaloby sie tez umiescic cos o aktorstwie. Same widzicie, ze nie mam najmniejszego pojecia co z tym fantem zrobic.
Prosze wymyslcie cos..........

3 comments:

  1. Dziękujemy BASI IKSIŃSKIEJ
    za chwile wzruszenia, radości i szczęścia oraz wspaniały warsztat aktorski

    mam i tata, miejsce, data lub coś koło tego :)

    ReplyDelete
  2. O! Wpisałam Ci Iza na multi...

    ReplyDelete
  3. Widzialam i dzieki. Tekst znacznie (o cale niebo) od tego co wymyslilam sama.

    ReplyDelete