Strona 1

Friday, March 20, 2015

KOMUNIA cześć 2

Jak zwykle jestem spóźniona. Został mi tylko tydzień na wyszycie paru listków i tysiąca backstitchy. A następny weekend pozostawiając na oprawę. Materiał na tył mam, murze się rozgladnac za jakimś sznurkiem ozdobnym oi zawieszką.

Zdjęcie jak zwykle byle jakie, bo robione w locie w ciemnym pokoju


Monday, March 9, 2015

SPOZNIONE WALENTYNKI

Juz dawno mialam pokazac, co zrobilysmy w tym roku dla dzieci do szkoly na Walentynki, ale jakos sie nie udawalo. Czy wstyd mi? Nie wiem, bo mam jeszcze zalegle kartki bozonarodzeniowe, ale nadal sa w aparacie, wiec moze juz po wielkanocy? 


KARTKA NA BABY SHOWER

Moje dziecko dostalo zamowienie od sasiadki na kartke na Baby Shower. I oto efekt:


Thursday, March 5, 2015