Friday, December 1, 2017

PRZYGOTOWANIA DO KIERMASZU SZKOLNEGO

Nie moge uwiezyc, ze ostatni moj post napisalam prawie rok temu. Kiedy ten czas mi uciekl?  Przeciez to prawie caly rok.........Co sie w tym czasie stalo? Nie wiem....Uwierzcie mi, ale ja naprawde nie wiem. No moze tyle, ze moje dziecie skonczylo szkole podstawowa i zaczela liceum. Z tym tez byla cala masa problemow, ale o tym moze innym razem.
A tymczasem, juz w niedziele odbedzie sie kolejny kiermasz bozonarodzeniowy w szkole. I oto co udalo mi sie przygotowac:
1. Bizuteria wykonana z czesci komputera












 2. Pare brazoletek szydelkowych
 3. Kolczyki - aniolki


 4. Szale, szaliki i kominy na drutach














5. Zestawy dla dzieci


 6. Bombki - balwanki



Jeszcze mam w planie wykonanie pare innych drobnostek, ale nie wiem czy bede miala na to czas.
Zyczcie mi powodzenia.

No comments:

Post a Comment